lovshultsryttarna

Inte pigg idag..

Tjenare
Skulle ha åkt till stallet idag men kag känner mej inte så pigg så Wilma och hennes kompis skulle upp så dom skulle ta Wille :)
Men måste upp imon för jag saknar Wille :( och så måste jag köra ett dressyrpass med honom. De känns som de va länge sen nu. De har blivit ganska mke hoppning den senaste tiden.. Ska bli skärpning med de.. Max två dagen i vecka. Tisdagar är ju hoppträningarna på.. Sen ska jag försöka komma ut i skogen mer. Älskar lixsom att rida ut så de ska jag försöka med 1-2 gånger i vecka.
Ah men nu ska jag krypa mer i min varma säng och slappa och kolla på tv, förhoppningsvis somnar jag ;p
Ah men ses byebye
Nya uppdateringar på http://[email protected]/
// karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!