lovshultsryttarna

jag tipsar!

jag tänkte tipsa om min förredetta ridlärare när jag red på ork.

jag vet att många tkr hon är för jävlig , dålig , suger getballe , för sträng & allt skit!

men jag har ALDRIG tyckt att denna ridläraren är dålig!
tkr däremot att hon är asbra!
för jag hade aldrig kommit så långt som jag är idag! tack vare henne!
denna läraren kallas nettan.

nettan är en lärare som vet att alla sina elever lyckas & hon vill inte att enda ryttare ska ta hästen som en leksak. det är de som gör henne sträng!
om man kommer dit till hennes lektion & säger nej jag kommer inte lyckas & allt
då blir de hårda ord från henne
men ord som får en att tänka till!
nettan va en otrolig bra lärare & hon slutade alltid sina lektioner till sina elever!
med ord , "gick de bra?" eller "fan vad duktig du är , ska du bli hoppryttare eller? ;)" dom orden fick jag alltid, de va orden som fick mig att vilja hoppa upp på hästen & ville alltid göra henne stolt!
& hon va alltid stolt över mig!

för några månader sen red jag för henne för första gången på 3 år & hon kände inte igen mig
men när jag red , så sa hon " hmm är du louise öhrn? fortfrarande den tuffa bruden?" & jag nickade!
hon trodde aldrig att jag skulle kunna rida den hästen jag fick , men jag klarade de!

så jag skulle VERKLIGEN inte tacka nej till att rida en lektion för henne med tina!
de hade varit FETT AWESOME!!

avsluta detta inlägget med en bild på lilla tuffa zita som välkommade mig så glatt när jag
kom till stallet! :D


// louise :D

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

:D suger getballe.....hehe den va bra;) Jo, Nettan är bra....på sitt sätt.....hon är lite speciell men det är precis så som du skiver i ditt inlägg.....lyssnar man inte...eller tar ridlektionen på allvar då enligt henne kan man lika gärna stanna hemma....hon talar INTE för döva öron! man har valt själv att ta ridlektioner då är man på ridlektionen för att lära sig....Nettans motto. Jag tycker absolut du ska åka till ORK med Tina o rida för Nettan.....det skulle väl va jättekul:D Kraaaam

2012-04-15 » 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!