lovshultsryttarna

Lyckas dag som faan !!:)

Hejsan
Toppendag i stallet :D
Wille va verkligen super duktig idag :)
Fast innan jag tog in min älskade pille så hjälpte jag Lovisa att longera lilla pärlis :)
Hon va jätteduktig men busig som vanligt ;)
Sen hämtade jag då Wille, bortstade osv.. Sen tog jag ut och longerade pille :) han va jätte duktig fast han ville inte galoppera i ena varvet så då ställde han sig mot mej och småstegrade pyttelite en gång och då blev jag sur så de vågade han inte göra igen fast han ställde sig mot mej igen sen typ två gånger till och bara la öronen bakåt och lekte farlig ;)
Sen fick Lovisa hoppa upp och hjälpa till och sen åkte även jag upp :)
Sen efter de så red jag i barbacka i grimma och sedan försvann den oxå så red med ett grimmaskaft runt halsen och hoppade och allt jätte duktig va han. Han lyssnade jättebra och allt.. Sen fick Lovisa hoppa upp och göra samma sak :)
Och ja sen körde jag frihetsdressyr, superduktig där oxå :)
Efter de skulle jag lastträna honom :D
Bara han och jag som jag skrev i ett annat inlägg..
Ah och asså de gick superbra :D
Han gick in 3 gånger och han va lugnt och allt. Super stolt !
Fast vi stänger inte bommen eller ngt utan bara gick in och så ;d
Han gick ut i lugn takt och va jättelugn och avslappnad!
Lyckad dag till 1000 :D
Hoppas att de blir bättre med transporten nu så han går in lätt. Nästa gång får se bli utan muren ;p
Men Aja ses :)
// Karin

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2844350/images/2012/pic_197534215.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!