lovshultsryttarna

Massa flätor !

Hej !
Tränade ensam i padocken idag eftersom jag red efter Wilma, Karin och Lollo.
Medans jag väntade borstade jag Pärla och gjorde massa flätor i hennes man. Den måste bli sådär gullig och lockig. Åh ser mej det framför mej gulligaponnyn <3
Tror jag rider henne imorgon om jag inte ska göra något annat.
Tänk att jag snart inte kan rida henne längre .. Åh vill inte ens tänka på det. Sluta väx Lovisa !
Med Ozo tränade jag iallfall först på olika volter osv.. Jag tycke det gick super och hon var ganska lugn även om det var hinder framme på banan. Sedan tränade jag över bommarna som jag skrev tidigare. I början var hon lite småtjurig och ville inte stanna. Men de sista gångerna gick det riktigt bra ! Slutade när det gick som bäst. Avslutade även med att travhoppa ett litet hinder som låg på 50-60 cm. Jag kunde ju inte låta bli.
Måste göra denna övningen flera flera flera gånger hon måste lära sej.
Nu är det läggdags för mej !
Godnatt
/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!