lovshultsryttarna

Ozo♥

Hejsan !
Marktränade med Ozo idag. Gjorde lite lydnadsövningar som är inför hoppningen. Övningen jag gjorde gick faktiskt bra. Hon blev tillochmed taggad på en liten upphöjd bom xD
Haha det är verkligen kul att hoppa tycker hon.
Sedan kom Ann-Sofie och hjälpte mej som en "tjuvstart" till dressyrträningen på torsdag. Ann-Sofie visade mej hur jag skulle göra med alla övergångar osv.. Vader,vader,vader blir jag påmind om hela tiden som jag lätt glömmer. Men när jag väl använder vaderna blir hon lättare. Så det är bara för Ann-Sofie att tjata på.
Måste verkligen tänka på allt hon förklarade för mej .
Var nöjd ! ♥
Sedan red jag Pärla barbacka med grimma. Busponny. Ja ni fattar nog.
Imorgon blir det en stallfri dag.
På torsdag dressyrträning på Ozo och på lördag hoppträning på Ozo för tränare , på söndag rider jag Pärla.

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!