lovshultsryttarna

Skogen :)

Hejsansvejsan!
Idag så red Wilma, jag och Lovisa ut:)
Vi tog snickeritundan. Den tar typ 45-50 minuter så de passade bra för vi hade bråttom hem sen :)
Jag red först med Wille hela vägen och idag hade jag inte spö med mej för jag ska sluta ha de för tycker jag inte ska behöva de så nu blir de benmuskler som tränas hela tiden ;)
Ah Wille va jätteduktig, och ganska pigg i alla fall :)
Han vägrade typ gå fram ibland och blev rädd för ah typ allt !
Jobbigt men jag är van så Japp.
Hade nästan hoppats på att nu under året som har gått att han skulle sluta tönta sig men de är lika nu som då.. Aja ngt stämmer inte med den hästen i alla fall så ;)
Hahne nä men nu ska jag kolla på 6 bb avsnitt för jag ligger lite efter och måste va i fatt till klockan 9.
Omöjligt !!
Aja Hejdå Puss och förlåt för sen super dåliga uppdateringen !
Hejsvejs !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!