lovshultsryttarna

Trötta chejer...

Hejsan
Va i stallet idag med Lovisa
Två trötta chejer där!
Jag red barbacka!
De va jättelänge sen jag red ett helt pass barbacka så de fick bli ett idag, fast de va inte så lång eftersom jag va så trött och seg plus att de inte gick så jättebra, Wille tänkte mest på annat och gjorde verkligen inte som jag sa, han blev rädd för saker, stack iväg (mke olikt honom) han vägrade gå i form i galopp, han saktade av hela tiden, lyssnade inte på mej alls..
Och när jag är trött är jag jätte lättirriterad så blev ganska så sur på honom ett antal gånger.
Vill transport träna Wille någon dag, bara han och jag ingen annan, inga linor bara han och jag. Kanske hjälp av Lovisa eller någon annan om de skulle behövas men annan inte ;)
Ah men får se när de blir;p
Men nu ska jag slappa framför tv och hoppas på att jag somnar ses :)
// Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!