lovshultsryttarna

Wille och safira

Hejsan :)
Igår va som jag i stallet med Lovisa och Maja :)
Lovisa Skulle hoppträna för Ann-Sofie så jag va mest på en volt för att inte va i vägen. Fast kände mej i vägen i alla fall.
Aja tog några skutt över sen efter jag hoppat lite och galopperat lite skrittade jag av.
Sen tog jag in safira och red ett pass med henne. Hon är verkligen pigg och taggad på hinder och hennes galopp på volter är jättestudsig så man studsar nästan ur sadeln ;p
Men Annas va hon jätteduktig :)
Ja medans jag red safira red Lovisa lilla pärla :)
Jao idag får jag se om jag ska upp eller inte. Måste gå till den där nedrans kyrkan vid 7 så vet inte om jag hinner. Aja men hajdo ;)
//Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!