lovshultsryttarna

Äntligen!

Tjao
Skulle bara berätta lite snabbt nu om dagen innan jag hoppar i sängs :)
Louise och jag va själva i stallet idag. Älskar att kunna ha en bra dag tillsammans med louise.
De är inte ofta vi är själva längre och därför är de jävligt skönt att få prata av sig om allt när vi väl är de.
Men i alla fall så red vi ut. Vi tog snickerirundan, men den går så snabbt så vi red in på massa andra vägar. Idag gickde verkligen betydligt mke bättre än förra gången :D
Va faktist riktigt nöjd över dagen, kul att äntligen få vara de efter dom tråkiga och jobbiga uteritterna.
Lollo och pratade mke med att vi inte skulle kolla ner i marken när vi rider utan framåt ditt vi ska. och då blev hästarna inte alls rädda typ. Superbra :) Så hittat ett litet sätt att få han sluta tramsa ;P
Ja men de va väl typ allt. Imon.. oj skit menar idag om bara 6 timmar ska jag upp till stallet.. ska upp med lovisa kl halv 8 -.- Ah och nu missar jag min filmkväll.. Har kollat på One Tree Hill till 4 varje dag denna vecka..
Kommer aldrig komma ur sängen vid 7, nej fy faaannn !
Vi ska nämligen till kalmar vid typ 1. Så om jag ska hinna med stallet får vi göra de på morrgonen. Tror vi skulle rida ut med a-s. Lovisa tvingade upp mej för hon hade ingen sjus hem och hon skulle få rida ozo. Så a vad gör man inte för sina vänner.. Jo man gåt INTE upp klockan 7 på en lördag i alla fall !!!!!!!
ah men nu måste jag verkligen lägag mej och sova om jag nånsin ska orka upp imon.
Ska rida Safira idag sen.. Wille måste få vila lite, hade ju lixsom inte tänkt åka upp idag men men..
See you soon :)


Ja jag stod i safiras box idag om nu undarar.. !;P
//KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!