lovshultsryttarna

AS KUL DAG MED LOUSIE OCH SNÖ !:D♥

Hallåj :)
Idag va louise och jag i stallet.
Vi sa idag på morrgonen att vi skulle upp och tolka :D
När vi kom hem från skolan började de vräka ner snö.. :O
Men de hindrar inte oss från att åka till stallet.
Nä de va bara på med overallen och sen ge sig ut i snön.
Vi tog in hästarna och dom va SKIIIITTT SNÖÖIG :P
Lousie lägger nig ut några bilder + ett video inlägg från igår ;)
Ja sen släppta jag ut wille med täken på och sen gick vi ut med tina.
Och hon va superduktig fast ganska känslig vid rumpan i början men de gick bättre sen ;P
ASSSÅÅÅ TRODDE JAG SKULLE SKRATTA IHJÄL MEJ !! FYYYYFAAAANNNN VAD KUL VI HADE XD
De va första gången louise tolkade så hon åkte av ttp hela tiden i början..( Jag har gjorrt de ett antal gånger )
Sen körde hon där de va jättemke snö oh då såg man typ bara henne, man såg aldrig pulkan xd
Sen i slutet när vi skulle skritta av så körde louise enu en gång upp i den djupa snön och då säg man bara hennes huva och massa snö som ure omkring xd HAHHA DE VA SUPER KUL!
Ska nog upp imon och rida en sväng om jag inte får med mej någon upp som vill tolka med mej ;)
Ska bli kul och de hur wille är när man tolkar bakom honom om de går :P
Jao men hoppas louise lägger ut bilderna + filmen.. Vi hade damp i går xp
Men tjao så länge !!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ska upp imon:)Vi kanske kan tolka då??har aldrig gjort det.

2012-02-02 » 20:49:20
Postat av: Karin

Hej, ja om du vill kan vi de:)

Lovar de är SUPERKUL :D kram

2012-02-02 » 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!