lovshultsryttarna

bästavän , älskar dig!

troooor jag är tbx på banan igen..
men om de ta ett tag för mig att blogga så är de att jag måste ta tag i mitt liv utan för hästarna och bloggen :)

mittlivsomlouise.devote.se - står oftas där om ni blir nyfikna ;)

tog iaf en awesome uteritt med min wb unghäst ;)
tror att hon och safira är fel födelsår ;)
nä men galopperade ut på stig och bara glömde allt!
tack tina för jag fick träffa dig!
och fick allmänt tårar för min bästavän idag!
karin.. älskar dig och kommer alltid göra de!

om ni hittar någon undebarare vän , säg till mig isf!

du är världens bästa glöm aldrig de!


/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!