lovshultsryttarna

EVIGT TACK !!♥

Igår bloggade jag ju inte så mke..
Men igår firade jag och wille 1 år :DD
Tänk att jag träffade wille för ett år sen ;)
Kommer ihåg de så hinnla väl :D
Och nu är vi så tajta att inget kan splitra oss..
Inte än i alla fall.. Kommer försöka ha kvar wille så långt de går.
Men tyvär är wille ganska gamal.. Men så länge han orkar och vill så ;)
Sen måste jag ju ge ann-sofie ett STORT TACK !
Att jag fick komma och träfaf honom och sen börja sköta honom :D
SÅÅÅ ETT STORT TACK TILL DEN UNDERBARA MÄNNISKAN ! HON HAR INTE BARA HJÄLP MEJ UTAN GETT MIN BÄSTAVÄNENR CHANSEN ATT FORTSÄTTA SINA DRÖMAR MED HÄSTAR :D
EVIGT TACKSAM :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!