lovshultsryttarna

galna brudar

ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!
nu va karin , jag och lovisa va i stallet tsm och gjorde ngt riktigt galet! länge sen!
vi red iaf en stund i paddoken sen red karin och jag in i hagen och red sen efter kom pärla!
och tina va allmänt galen lr nä de är hon alltid men iaf!
galoppera i hagen, hur härligt som helst!
flög iaf av tina för första gången * stoooolt chey * ;)
förhoppningsvis ska vi tolka med tina i veckan och DÅÅÅÅÅÅ MÅSTE VI FILMA!
plus karin lägg upp bilderna idag ;*
älskar den bilden , för där ser man hur tinas och mitt band är!
1/2 - 2012!
OKEJ LOVISA OCH KARIN , VI GÖR DETTA ÅRET TILL VÅRAT!
ÄLSKAR ER CHEYER/// LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!