lovshultsryttarna

iPhone !

Hejsan!
Sitter här och bloggar med min iPhone. Måste bara säga att blogg.se appen äger ! :-)
Som Karin skrev så red vi ut i skogen med hästarna igår. Jag red först med Pärla för att träna lite. Hon tror verkligen hon kan bestämma över mej genom att stegra sej och bocka. Men bara jag inte ger upp eller blir rädd funkar det tillslut. När jag väl fått henne att gå först. Hon kändes lite osäker och testade mej ibland men rädd blev jag inte. Men annars var hon duktig och pigg som vanligt. Jag höll på att åka av ett antal gånger ...
Snart drar jag och Karin och Wilma till stallet !
/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!