lovshultsryttarna

Jobbig willebajs ;P♥♥♥

tja :)
idag blev de stallet med Wilma och maja. Och så louise som redan va dä när vi kom.
Ja vi tog ett dressyrpass i paddocken. Idag va wille riktigt jobbig. Han ville inte alls gå ner i form. Jo lite i skritten, lite i traven men inte alls i galoppen.. Men aja ska inte ge upp i alla fall ;P
Ska nog ha gummisnodd någon dag och öva lite med den ;P
yeah får se om jag åker upp imon eller på fredag.. Känner mej inte så jättepigg.
Och måste bara berätta att jag tror jag är fått närminnes förlust. För jag har tydligen pratat med en av mina kompisar i telefonen idag på morrgonen och jag är HELT SÄCKER på att jag INTE har gjort de.. tror jag blir galen :Oxd
Kommer nog lite nya bilder någondag ;P
Aja hejdå länge.!

//KARIN

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Sv:Tack Karin:) Är glad att du finns. jag ska försöka att bygga en múr.....vet ju att du försöker bygga en du med;) Dina ord värmer! Kram!!

2012-02-16 » 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!