lovshultsryttarna

Kalmar !:)

Tjanare.
Nu har jag inte blggat på länge. Men va tänk att komma upp några gammla och nya videobloggningar men de går dåligt.
Men i alla fall så va lousie och jag i stallet igår och red wille och tina.
Vi red i hagen. Och de va super läskigt. :O
De kännes som någon stod och kollade på oss. Och sen tyckte vi se såg ut som att de ståg ett litet barn med en fotboll och kollade på oss i skogen. Asåå ni tänkre säcker - Ame oj vad ni bluffar, eller typ vilka töntar.
Men asså det va skit läskigt. Lollo började fan gråta xp
Menmen aja skit i de, ingen som tror oss ändå. så tänker inte lägga energi på att berätta om ett liten gran, som de vissade sig att de va XD Men den va läskig i mörktret XP
Men aja idag va louise och jag i kalmar och köpa häst grejer på Hööks :D
Jag köpta ett scharbar, en ring som jag ska fråga a-s om jag får sätta upp i boxen, en grimma (enu en till ) + ett grimskaft, en reflex brösta och två muggar (bara en på bilden) :D Åkte ditt för att köpa ett vintertäcke, men dom hade inget grönt som jag ville ha.. Se fanns ett snyggt blått men de kostade svino.. Men ska kolla i ullared när vi åker ditt ;)
Imon ska jag och lollo upp direkt efter skolan, så får väl ta och knöla ner lite hästgrejer i min lilla väska ;P
Men aja skriver lite imon när jag kommer hem., tjaaaoo ;P
Inte den bästa bilden menmen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!