lovshultsryttarna

känner mig nere..

fick att lust och skriva ett inlägg om ja.. de handlar iaf om mig och hästvärlden..

ibland känner att jag suger verkligen, tappa lätt fokuset och ger upp för lätt..
hur mkt jag försöker bygga upp de så kommer de aldrig gå...
får alltid peppa mig själv att de ska gå osv men de går fan inte i värld , hur mkt jag än försöker!
som idag när jag red så fick jag gråtklump och försökte sjunga och tro på mig själv..
fick lust att ge upp, för tina är inte med arbetande ngnstans längre..
längtar tills den dagen tina och jag rider där på banan..
men jag måste kämpa mig upp dit , och de kommer vara motgångar ..
ibland är även lilla jag svag..
*:(


/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!