lovshultsryttarna

lagom förbannand!

tar aldrig en bloggpause , bloggen är ett bra sett och skriva av sin ilska och plus på måste jag blogga :$$


men tja,
sa ju idag att jag skulle ta en bloggpause osv men va förbannad idag på morgonen ;)
va pepp att åka till stallet och rida min älskade tina, allt gick bra den första min och sen började hon stegra och backa och vända osv!
men jag kämpade på så gav inte upp , sen red vi galoppvägen men de va ganska halt så hittade en annan väg vi kunde rida på , och dit på slutet av vägen gick de bra och sen galopperade vi tbx och tina började bocka och slänga med huvudet men konstig som jag va tkr jag de va sött!
men sen red lovisa och wilma i väg så karin och jag red på den stigen själva och själv klart skulle  tina stegra ett antal gånger , och stegrningarna blev bara högre och högre och hon blev stressad.. plockade inte vid de tillfället så vet i fan som tog åt henne.!
plus så va de ganska halt på vägen hem så tänkte gå en bit för . JAG HATAR IS OCH HALKOR SEN DEN DÄRA GÅNGEN TINA HALKADE :(  så är ganska rädd..
men iaf , jag va redan ganska då förbannand! men så hoppade jag upp igen och då fick hon jävla äckliga slängtrav ist för galopp! -.-
sen hände de ngt med stygbyglen så skulle fixa den så stod inte tina stilla och blev lite arg då men sen säger alla "andas lollo" eller "ta de lugnt" då bröt de ut , jag fick panik och blev så jävla förbannad så började gråta och vara allmänt förbannnad!
plus att jag har mens nu så gör ju saken värre!

så stod och skrek lite på tina men karin och jag bytte häst!

nu ska jag lyssna på musik och lugna nerverna! de behövs! :)

bye / louise


kommer alltid älska dig bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!