lovshultsryttarna

Lyckad Uteritt med saffi :)

Tjenare
Snart drar de mot Kalmar med Lovisa, Maja och Lovisa R :)
Först ska vi till leos sen hööks :D
Idag åkte i alla fall jag och lovisa upp till stallet 7.30. Lovisa ringde och växte mej vid 10 i 7. Men somnade om i 20 min :p
Sen red vi ut. De va jätte härligt när solen kom upp bakom trädtopparna. Hehe Uteritten gick super :D Safira va jätteduktig :) de kommer lite fina bilder på hästarna senare i kväll :)
Just nu sitter jag och bloggar på lovisas mobil och kollar när hon fettar i säg pannkakor och pratar om fula minnen. Men nu ska jag dra. Ses ;)

// Karin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!