lovshultsryttarna

Min underbara Wille !♥

Hallå ni :D
Som dom andar skrev så blev de en kaos uteritt idag.
Kanske inte för mej för min lilla duktiga wille va så snäll som ahan alltid är :D
De känns på ett sett ganska bra att se att min häst är den mest lugnaste men ändå tycker jag så synd om dom andra.. Jag fattar att dom blir sura och rädda för sina hästar. själv blir jag nästan aldrig rädd för någon häst, jo de kan va ozo ibaldn i skogen om hon skulle stegra eller hålla på på npgot sett. Men de är nog för jag inte känner henne. Men de konstiga är att jag känner mej aldrig rädd. Jag vissar inte att jag är rädd för hästen, får jag vet att om jag är rädd så antingen blir hästen rädd och osäcker eller så uttnyt´jar den de och skrämmer upp mej enu mer!
Men sen litar jag ju på wille till 110 % så om jag lixom tänker att han blir inte rädd för dehär brukar han inte bli de. Däremot om jag sitter och spänner mej, letar efter saker som jag tror han blir rädd för så blir han oftast de..
Men ja de är ett förtroende som jag har byggt upp med wille :)
Sen tramsar han ju sig allmänt mke i skogen . Men de är ju bara något han har fått för sig att göra och inte går de att fixa.. eller de gör de väll med rätt tröning men tyvär känner jag inet till den sortens träning så de är ganska svårt. Men aja.
Red i alla fall tina tillbaka.. och vf kan ni läsa på de louise skrev om ni inte har gjort de redan ;)
Tjao så länge :D
image description
Tack lovisa :D
// KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!