lovshultsryttarna

OJ, förlåt..!

oojj, jävlar vad länge sen de känns som jag bloggade :O
Ber om ursäkt !
Men jag känner mej inte hemma på ngt sätt..
Men ska skärpa mej, men de är mke just nu för tillfället. Men lovisa och lollo har ju bloggat lite i alla fall..
Men i alla fall så har jag börjat jobba wille med formen och de går super :D
Han går ner i alla gångarter, till och med i skogen och då skenade han oxå ;P
Superduktig har den lille killen blivgt :P
Ja idag ska lovisa och jag till ridhuset.. hoppas på hoppning på ganska så höga höjder..
Är super pepp på 70-90 höjder. inte hoppat högt på typ.. ja skit länge :O
Ja men nu ska jag fixa min lilla alla hjärtans dag present till wille ;P
tjo ska försöka blogga efter ridhuset eller i morrgon ;P
ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!