lovshultsryttarna

Pigg häst i skogen !

Hallå :)
Idag va lovisa och jag i stallet.
Vi red ut, stora galopprundan :)
Wille va jätte jobbig på vägen hem. han lyssnade inte alls på mej och va stenhård i munen.
pärla va först så jag fick stanna ett tag och vänta tills dom hade kommit en bit när vi skulle galoppara och han bara trippade fan och ville bara galoppera iväg. Ja han va riktigt jobbig och de va inte alls likt honom att göra så.
Men ja de gck bra annas :D
Snön håller ju på att snällta bort så de är bara hålla tummarna att de inte kommer mer snö nu, för nu vill jag ha vår ! Kunna hoppa, träna riktiga dressyr pass, kunna rida ut på härliga stigar i skogen och rida över ängar..
ÅH vill ha vår/sommar !!!! helst sommar !
Men ja imon ska wilma med upp till stallet. Blir nog wilma,jag och lovisa :) Om inte lollo ska med oxå.
Ja men hejdå så länge :D


VILL HA SOMMAR NUUU !!!
// KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!