lovshultsryttarna

tålamord? eller vad de heter..

nu börja jag bli riktig trött på tina bebisen , hon har börjat stegra när jag står på marken och ta tag i tyglarna för att vissa vem som bestämmer..
försökte mkt på att få ner henne på tygel , då hon skulle vara jobbigare än igår...... blir sååå sur.. :(
men ah i mon ska jag te stallet och rida i paddoken , '
kanske kan får tips av annsofie , tkr de är så kul och rida för henne eftersom är min stora idol! ser verkligen upp till henne, plus att hon är en underbar männsika!

herå / lollo



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

:* Du kommer vara min vän forever;) Kram

2012-02-23 » 22:17:14
Postat av: Meg

En kommentar från en svensklärare, det heter och stavas tålamod. Lycka till med Tina. :-)

2012-02-24 » 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!