lovshultsryttarna

Uteritt med wilma :D

Hello :)
Idag va jag i stallet med wilma :D
Vi red ut en sväng med wille och saffi :D
 Vi skulle egentligen ha ridigt galoppvägen som uppvärmining men de fick bli den + den stora.
De va superkul, fast de va ganska blaskigt plus att jag fick damprycket på wille som blev rädd för nästan ALLT !! Han blev rädd för en snöboll som låg på kanten av vägen !? normalt ? de är lixom snöö överallt och han blir rädd för den.. Fattar inte vf han ska hålla på..de är fan inge kul att rida ut på honom när han gör så.. DE ÄR SKIT IRRITERANDE!!
Men sen på vägen hem så tog vi en jättelång galopp.. Och jag wille ville gasa på så lät han göra de och iväg flög alla arga tankar.. De va superskönt att bara så galoppera av sig alla dåligt tankar och annat skit.
Wilma tyckte oxå de va kul :D Safira va jätteduktig :)
Dom passar så bra tycker jag :P
Ja sen hände de ngt J*vligt konstogt i stallet XD
Asså svinto är RIKTIGT JÄVLA KONSTIG. Han låg och på min mage, sen gick han upp och började sutta på min kofta uppe vid axlen.. Samtidigt som han satt klona i den ! Serriöst de va RIKTIGT ROLIGT. Trodde jag skulle dö av skratt xd Haha wilma och jag hade riktigt kul istallet, sen kom lovisa, maja , lollo och madde till stalllet när vi hade väntat på att wilmas mamma skulle komma och hämta oss. Vi fick vänta i över 1 timme.. De va inte så kul kanske.. :P
Men ja nu ska jag dra, tjao ;)

Knaskatt #1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!