lovshultsryttarna

VÄRSTA DAGEN I MITT LIV!!!!

hej, lovisa skrev de mesta om mardröms kvällen.
Jag ville bara säga att de va den absolut värsta dagen i mitt liv.. Att bara se sin bästa vän och häst springa mot döden.. jag såg han när han sprang och jag sprang efter mej jag va för långt bak så han försvann i snöovädret..  jag fattar inte att de hände för de kändes verkligen som en dröm. En hemst jävla mardröm, en skräckfilm. Men med en lyckligt slut.. När sam sa att dom hade hittat honom släpptes en stor klump i härtan och när jag sen stod där och kramade om min lilla wille så kändes allt bra igen.. de tog 2-3 timmar att hitta honom. Jag skulle ha kunnat leta hela natten hela dan tills jag hittat honom. Jag skulle aldrig förlåta mej om något hände honom..
Man vet inte vad man har förens de är borta! Den känslan jag hade när jag inte visste var han va, om något hade hänt honom va så obehalglig.. att veta att wille fanns där ute någonstans, rädd och vilsen fick mej att gråta..
Men som tur är hitade vi honom! Och de fick mej att vakna att bara se wille av en udnerbara känsla..
Tack till Sam, ann-sofie, maja, lovisa, mamma, pappa och så ett stort tack till dom små schettisarna som hållde wille kvar tills vi hittade honom!
Idag ska jag upp och krama sönder honom! Nu vet jag hur mke han betyder för mej och hur mke jag kommer sakna honom ! Jag kommer ALDRIG släppa dej igen ! Du kommer aldrig behöva va själv !
ÄLSKAR DEJ !


/KARIN

Kommentarer
Postat av: Maja

JAg skulle ha varit med dig hela natten och leta om det skulle behövas.Hoppas han känner en JÄTTE stor trygghet hos dig nu.



KRAm ¨på dig:)

2012-02-15 » 15:28:13
Postat av: Bella

Hej! Jag läste vad som hänt Wille, vilken tur att han kom till rätta igen <3. Det hände en mycket otäck sak förra vintern med tre av Willes gamla hästkompisar i Vimmerby, de rymde från hagen i snöovädret och blev påkörda av en bil. Så himla hemskt. Hälsa han så gott från mig! Så kul att följa vad som händer, han verkar ha det jättebra. Kram från Willes förra ägare Bella

2012-02-17 » 01:52:06 URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!