lovshultsryttarna

Super bra dag :D♥

Tjenare :)
Toppen dag :)
Va först inne i stan och fikade med mina underbara chejer, Louise och josefin :D
Ja sen åkte lollo och jag till stallet ovg red ut en sväng sen blev de övning i paddocken.
Övade form idag igen och i dag gick de MYCKE MYCKE bättre :D
Fick massa superbra tips av ann-sofie , som verkligen gav resultat :D super stolt över wille.
Jag tror han va lite stel och fortfarande lite skakis igår efter den hemska natten här om dagen. Stakan. Men de är bara atrt blicka framåt och släppa de.. såå pofff!! Ja imon ska han få vila och på lördag blir de hård träning igen ;P Han har verkligen fått musker nu och han är jätte fin :D SUPERGLAD :D Wille va oxå glad idag så blev så roligt nu efter de tråkiga. Tror wille helst vill släppa allt oxå så de är bara tt fortsätta tränna som vanligt och tänka på annat :)
Jää men nu ska jag söva.. :d gooonaatt allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!