lovshultsryttarna

Uteritt med lovisen + bilder !

Tjenare :)
vet att jag varit dålig på att blogga dom senaste dagarna.. menmen..
Idag va lovisa och jag i stallet :)
Vi red ut, snickerirundan ;)
De va super mysigt :D . Den rundan tar ungefär 30 min så den va inte så jättelång, lagom ;)
Wille va jätte duktig. Han stack iväg en gång men de va för ozo drog på lite.
Sen i söndags tappade wille en sko.. blev helt paff närjag skulle kratsahoven ;P
Men i kalmar köpte jag, magic brush gröna, häst godis, ett nytt grimskaft (samma som förragången;), pris till tävlingen. De va jättekul i kalmar, förutom att vi fick vänta i mer än 1 timme på bussen.. Men annas (Y)
Ja imon om paddocken inte är så blaskig så blir de nog ett dressyrpass ;)
Jao, ses så länge ;)
Lite bilder den helgen och veckan ;D




//KARIN

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Frös ihjäl typ :c

2012-02-28 » 20:23:35 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!