lovshultsryttarna

2011 /louise

2011 12/2 Balo
Första gången jag kom till stallet med karin.
Skulle provrida Balo, vi fixade hästarna och fot ut!
Vi red på en äng och Balo stack upp med mig i ett berg, sen red vi ut och han skenade i väg med mig hehe.
Nu tänker ni säkert , blev hon inte rädd för Balo? Nej de blev jag verkligen inte.
Två dagar efter så rider karin och jag ut , vi rider på en svin hal väg.. Undra vad vi tänkte med då? Men iaf så red vi på väg och plötsligt hoppa Balo iväg ut på vägen och jag flög av han , jag blev ibte rädd då heller men fick åka till akuten för skadade höften!
Men va tbx efter två veckor och då körde jag igen!
Red ut med Balo några gånger efter så flög jag av igen!
Haha den lilla pollen har verkligen skadat mig xc
Men jag gav aldrig upp med Balo tills den dagen jag föll ner på botten och tappade tron på allt..
7månader 8dagar fick Balo och jag tillsammans!
29/10
Då kom jag tbx till stallet, jag skulle testa och rida Tina och ohja jag blev kär! Den hästen hade jag ett jobb och de la jag all min energi på!
Så nu står jag här med ett band till Tina som ingen kan klippa av :)
VILL TACKA ANN-SOFIE SOM FICK UT PÅ ÄVENTYR MED DERAS UNDERBARA HÄSTAR!
Tack Sam för att jag fick dela min kärlek med Balo!

NI ÄR GULD VÄRDA!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kan inte annat än att säga att vi glada att du ville komma tillbaka. Skönt att du mår så mkt bättre:D Har du problem med din rygg en dag du tänkt komma hit....kanonbra att du gör som du gör....var hemma o vila o ta det lugnt o kom en annan dag:)Tina är här o finns kvar...även Balo om du ngn gång känner för att rida honom :) Kramar till Louise;)

2012-01-02 » 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!