lovshultsryttarna

8 timmar kvar..

Ingen direkt lust att blogga..
Så blir ett kort inlägg.
Uteritten med wille idag gick super !
hände ju lite tråkiga saker men de gick bra för mej och wille.
A sen nu p, 8 timmar sätter jag min rumpa i bilden och lämnar påskallavik, småland och stannar i vemdalen, någonstans xp
Ja vill bara droga ner mej och sen vakna upp igen om 10 timmar.. vi är ungefär framme klockan 17-19 nångång.
Sen åker vi hem på lördagen.. så är hemme på söndag tror jag :P
Jao kommer sakna wille och dom andra i stallet. Ta väll hand om ville. Och louise och Maja ;) glöm inte att rida wille nu.. men kör inte sluta på alla hans krafter. Och ge honom några extra kramar + pussar från mej :D
Men nu ska jag kolla på någon film eller spela gitarr eller något nu när man ska va vaken i 8 timmar till..
Ps. Louise, jag vill ha wille så hel som möjligt när jag kommer hem så snälla va inte ute och rid på den hala isen så ni slår ihjäl er..
För nu är inte jag där som skriker på dej vad du ska göra xd
Puss på er alla ses om en vecka !!!<3333

Min fina älskade häst som jag kommer sakna såå otroligt mke :'(♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!