lovshultsryttarna

busig ponny

hejsan!
idag var jag i stallet själv. Pärla var jätte glad när jag hämtade henne. Öronen framåt och gick fram till mej  :)
Verkligen skillnad från i Onsdags.
Jag tog ett dressyrpass i padocken. Övade mycket övergångar från skritt till trav till halt osv.. Jag tycker hon lyssnar riktigt bra.
Sedan också skritt till galopp och och skritt. Det gick också bra. Lilla busponnyn var såklart tvungen att busa till det genom att bocka i varje galopp , haha .Tog efter ca en halvtimme av sadeln och red barbacka också. Vilken galen ponny asso ! Hon ville verkligen busa och få av mej . Haha ;)
älskar ponnyn !
/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maja

Hai!Kan inte du lägga ut bilderna från när du red i ridhuset?Vill se dom efter som jag itne var med.

2012-01-29 » 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!