lovshultsryttarna

Galen..!!!!

Tjabba tjena hallo vem säger så?:P
Joo jaag !!:D
Nä men hej :)
Idag.. haha.. (skärpning!)
Idag va jag i stallet med lovisa och maja.
Vi red ut. runt måle. Wille va superseg!
Ja, sen tog vi ett varv på galoppvägen.. och vi satt även upp ett hinder.
De ja jättekul för de va jättelänge sen vi hoppade. Även att de inte va så högt.. Men ändå.
Testade balo lite oxå, han va mke piggare än wille :P
Ja sen när vi kom hem. fixade jag wille lite snabbt och släppte ut honom och då passade jag på att ta in tintin.
Jag skulle rida henne ett litet pass oxå hade jag bestämmt mej för ;P
Jag red ett tag i paddocken men de va så halt och jag ville testa en galopp så jag frågade lovisa och hon ville följa med till galoppvägen så jag kunde ta en liten galopp där.. Både maja och lollo följde med och de blev ett litet ''pass'' där oxå, tastade att hoppa med henn över hindret. men hon gick typ bara över de eller sprand förbi de.. Ja men asså är så jävla kär i den hästan. hade fan kunat köpa henne. Men de känns så jävla taskigt mot wille.. :(
Men Wille är 18 år.. men superduktig.. hur länge kommer jag kunna ha honom ?
Inte länge alls kanske.. jo kanske om jag vill, och de vill jag ju
Tintin är 5 år... och superduktig.. hur länge kommer jag kunna ha henne ?
Joo långt förhoppningsvis... Och med henne kan man komma långt med.. de känns som att wille är där han är nu.. Han har lärt sig de han kan och vill. Tintin vill lära sig mer och mer. hon kommer lära sig mke mke mer.. Om man börjar nu ! Men wille och jag har massa underbara minnen tillsammans.. de har alltid varit willekillen och jag i snart ett år.. Men jag kanske ändå måsta lämna honom.. :(
Ja jag blir galen på detta.. helt serriöst, vf va anton tvungen att komma och förstöra allt??
Aja nu ska sova.. om jag kan. Puss på er !

ÄLSKADE WILLEKILLE :'(♥

 UNDERBARA LYCKANS TINTIN ♥



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Förstår att du blir galen.....jag blir detsamma snart för allt jävla strul!!:O Hoppas för alla att det löser sig med allt. Ang. Tintin är vi öppna för alla förslag:)Ang. Wille så känn inte så....han är som du säger på topp nu! Han är som bäst NU! Han är 19 i år! Han blir inte yngre....Tintin har hela livet framför sig:) Du har oxå hela livet framför dig....du kommer fram till hur du vill göra tids nog....ta en dag i taget o lev i nuet....Hästar finns det gott om....Kom hit o rid o har bara kul....släpp allt om att du en dag måste släppa taget om ngt....Som jag sa till dig så försvinner inte allt på en dag. Wille kommer att vara kvar här hur eller hur....Tintin blir troligtvis oxå kvar ett bra tag....Vi måste bara lösa allt på bästa sätt. Innerst inne vill jag har alla hästarna kvar....

2012-01-16 » 09:55:12 URL: http://www.vilkethastliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!