lovshultsryttarna

jag skriver av mina tankar.

vad kommer om jag nu köper tina? vad kommer hända mitt liv?
alla drömmer om en egen häst? iaf alla ryttare?!
men jag drömmer om en häst en enda kanske inte någon drömhäst för ngn men för mig är denna hästen ngt stort.
ngt jag älskar över hela mitt hjärta?
vad händer nu om jag köper henne?
jag kommer får ett eget ansvar , kommer får göra ngt stort med mitt liv!
kommer jag fortsätta med bloggen?
förhoppningsvis kommer jag de , även att jag flyttar tina och vi starta om en start ngnstans. 
vi får se vad lovisa och karin säger! 
kommer dock alltid vara en lövshultsryttare?
vill att ni fråga på så jag kan vara osv, vad som kommer hända i framtiden för mig!
är tacksam för de som frågar , länking får ni :)
kram alla fina läsare!
/ louiiise

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej! idag tar vi upp en lite känslig fråga hos oss,vad tycker du?

http://www.asslatjejerna.se/

2012-01-13 » 09:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!