lovshultsryttarna

Lycklig tjej :D

Hallå ni.
Som jag skrav förut så skulle jag till stallet.
Åkte halv 6.
Först mockade jag alla boxar. Sen hämtade jag wille och borstade och gosade med honom. 
Blev jätteglad att se honom igen. och han va inte alls sur :P 
Sen släppte jag ut honom och fixade foder + hö.
Sen kom min mamma och då gick vi in och skulle snacka med ann-sofie om wille.
Och gissa.. JAG SKA HA KVAR HONOM :D WIIIIIIEEEEEEE.. JAG ÄR SUPER GLAD :D
Och nu på söndag har jag haft willle i ett år :D
SÅÅÅ LYCKLIG MAN KAN BLI ASSÅ :D
Imon ska jag till stallet med lollo och lovisa :)
Blir ett dressyr pass :D
Jao skriver mer imon, nu ska jag duscha och sen kolla film eller ngt.
wille '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!