lovshultsryttarna

LYCKLIG TJEJ!

idag åkte jag te ridhuset med lovisa och annsofie även linns ( lovisas kompis)
annsofie körde lovisa&ozo först till ridhuset och sen hämtade hon oss, då när vi skulle lasta så började tina stergra och stegrade så högt att hon fall bakot , trodde jag skullle börja gråta , blev jätterädd,, min lilla tina! <3

sen när vi va i ridhuset , övade jag massa på att hon skulle lyssna på min röst och öka takten och lugna ner den när jag vill de :) de gick helt okej faktiskt, men denna hästen är alltid upp i varv när man ska rida henne. så de va ganska bra :)
hoppade lite , bilder kanske kommer om lovisa vill lägga upp lr skicka te mig! :D

jag skulle oxå rida barbacka och då tänkte nu ska jag galoppera och tina började göra ngt konstigt men annsofie sa då att de såg ut som hon skulle skakka i galoppen så jag gjorde en nygaloppfattning men då gjord hon samma sak men de va att hon bockade och ville ha av sin "matte" hehe , då flög jag upp på halsen och kunde inte hålla mig för skratt , den hästen aso ;) spelar unghäst helt okej aso hehe ..

sen hoppade jag av och körde lite horsemanship , de är så kul att jobba på marken med hästar!

nu ska jag dra och sakna sönder karin !!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!