lovshultsryttarna

Man kan ju alltid drömma


Jag kommer kanske inte komma dit jag vill. Ozo ska jag tävla klubbhoppningar.
Men dit jag vill är att tävla en c-ponny i klasserna för MIN ålder, inte med storhäst
när jag är ca 13 år . Det är kanske 30 åringar som tävlar dom klasserna .
Men jag vet, Ozo kan bara tävlas i dom små klasserna och det tycker jag är bra !
Hon kommer lära mej massor och det har hon redan gjort. Pärla också.
Det kommer kännas tungt om jag ska lämna domma hästarna , men tur
så är det inte än på länge jag kommer göra det , jag trivs verkligen i detta stallet
, jag har dessutom nära hemifrån mej ! Hur mycket bättre kan det bli?
Jo , såklart en egen häst eller en c-ponny.
Det var ett jävla tjat om c-ponny .. Men det är det jag vill och det är det jag
försöker berätta för er nu . Jag vill inte mista ponnytiden , tävlingarna...
Men det kommer jag kanske göra eftersom föräldrarna vägrar köpa häst
och de säger att jag ska köpa en själv när jag flyttar hemifrån. Men då har jag ju mist hela
ponnytiden . Men jag ska kämpa !
Älskar er hästar Ozo och Pärla <3

Var tvungen att skriva av mej , hoppas ni förstår ...

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!