lovshultsryttarna

Mmmmmm !

Vem är jag?

Jag heter Louise och mitt fullständiga namn är Ebba Louise Öhrn.
Bilder på mig i stallet är fula för där är jag ofixad osv..
Jag älskar att fixa mig, love it!
Jag älskar musik, utan de är jag inte hel :pp
Jag är en väldigt lättlärd person och ge nästan aldrig upp!
Jag har haft ett självskadebeetende, kan berätta mer om de på min egna blogg , säg bara till :)
Jag som ryttare:
Jag är ganska bestämd men feg!
När jag står på marken så är fr bara Tina och Balo jag litar på mest!
Jag älskat hoppa och min dröm är så klart att tävla igenom den sporten! :D
men nu ska jag fixa mig och dra mot min pojke mihihihi hejdå :D

/loooooouise :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!