lovshultsryttarna

Nu sticker jag...

Tjaoo!
Idag ska jag inte till stallet. Måndagar vilar alltid wille :)
Ja de har ju blivigt ganska mke vila förra veckan. Men denna vecka har jag bestämmt att åka upp varje dag.
Ska oxå försöka hinna med att rida tintin någon i veckan..
Sen kommer ni nog inte se mej mer igen efter söndagen. Då sticker jag.. ska flytta till mönsterås och där ska jag börja i en ny skola och börja rida en schetlandponny... :D Ska bli superkul.. synd bara att jag inte kommer kunna ha wille mer.. :( Efter så lång tid tillsammans,, ÖÖÖÖÖhh förväll min lille pille nille, vi kommer då träffe verande nöngöng i laivet.. höppes jeig !:O
HAHAHAHAHHAHAHA nä jag skojja bara :P Jag ska till bjärnrike på söndag :P
Jag ska dit med min familj och min kompis familj :P
Sen kommer jag tillbaka igen nästa söndag ;)
Ska försöka hitta någon som kan motionera wille någon dag i veckan.. antingen ska jag kolla med Maja om hon vill, eller lovisa  eller om a-s vill rida honom så får hon de ;) Bara kanske 1-2 gånger kanske ;P
Annas får han vila hela veckan :P
Ja är lite sugen på att skaffa en egen blogg. Men vet om jag ska de eller inte. Där ska jag i så fall skriva om mitt liv, alltså inte en häst blogg ;P
Men jag kommer förmobligen inte hinna med den..
Eller vem vet ;P
Aja vad tycker ni ? jag har inte bestämmt mej än..
Men vi ses imon eller något ;)
puss på er så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!