lovshultsryttarna

omg , läääääskigt!

skakig louise här då vavava?!
nu tänker alla vaaaaaaaaaaaaaadå? :o
jag och tina har iaf legat på isen tsm, och nu tänker ni wtf?
men vi red ut , a-s , maja , karin , lovisa R och jag.
så va de ashaaaaaaaaalt och då menar jag aaaaaaaaashalt!
jag och tina red sist och tina va taggade osv , sen skulle vi rida över för att komma till vägen vi skulle rida på.
så red tina och jag över lr nä tina halkade och hon la sig ner. 
karin får panik.. FATTAR NI HUR HON KAN BLI JOBBIG MED SITT TJAT? ;)
nä men hon fick panik och jag fattade ingenting och där log jag och sen slängde jag mig upp dx
men sen har tina börja stergra med mig på , fettjobbigt -.-
nä men nu ska jag försöka klara en vecka utan min bästavän , KOM HEM FORT KARIN! <3


inte världens bästa bild , men bevis på att jag får ner henne på tygel , smått cepe men jag är nöjd! :D
/ louise

BTW ALLA LÄSARE KOMENTERA ANNARS BLIR VI SURA?! :O
FRÅGA PÅ FÖR ALLA ÄLSKAR ATT SVARA PÅ FRÅGOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!