lovshultsryttarna

orka ni läsa? försök iag :)

nu sitter jag väntar på mamma , väntar på besked om stallet osv! nervös , hoppashoppas!
snart är min häst min , min egna lilla ponny!
nu tänker hon , varför kallar hon tina sin?
men de är så här , redan från första dagen jag kom till stallet så är de som tina är min!
de va som anton lämnade henne åt mig , typ om ' ta henne & vill inte ha henne , hon är din'
så nu sitter jag här snart med min egna ponny!

lovisa sa idag : lollo tänk att du kommer snart ha din egna häst , du måste typ vara värlrdens lyckligaste'

OH om jag är! väntar som sakt på mamma & hoppas på att stallägaren säger ja nu , nervös , har ont i magen! mihihihih!

TACK ANNSOFIE , ATT DU GAV MIG CHANSEN ATT MÖTA TINA , TACK FÖR ALLT DU HAR GJORT FÖR MIG OCH TINA! DU ÄR VÄÄÄÄÄRD GULD OM JAG NU SKULLE KUNNA GER DIG! MEN DU ÄR IAF VÄRD SJUK MKT!
TACK ALLA FÖR MIN HJÄLP MED TINA , TACK FÖR HJÄLPEN ATT FÅNGA HENNE I HAGEN!
JAG ÄLSKAR ER ALLA , ÄKTA VÄNNER - GULDA VÄRDA!

PUSS / LOUISE



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Louise:) Hur går det för er? Får ni reda på ngt ang. stallplats? Alltså ni får ju vara kvar här med Tina tills ni fått en plats där ni vill vara! Köpa henne kan ni göra när det känns som ett passande läge om ni nu VILL köpa henne förstås!! Ni får ha henne här mot en stallhyra på 900:-inkl.moms inga andra avg. tillkommer....om nu inte hästen skadas o veterinär måste tillkallas! Vi måste ha ett svar nu annars måste vi ut med en annons!! Sorry! Kramar/Ann-Sofie

2012-02-01 » 13:16:11 URL: http://vilkethastliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!