lovshultsryttarna

ÖVERLYCKLIG!

TJA!
jag sitter hos karin nu och snart ska vi dra ut tror jag !
men de va inte ämnet jag skulle snacka om , vet ni vad att jag och karin fick ner tina på tygel!!!!
FAAAATTTTTTA NI HUR LYCKLIG JAG ÄR? KARIN ÄR MIN HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLTE!
vi bytte häst för karin ger aldrig så där satt hon 30 min och försökte får ner henne på tygel och sen gick de.
sen bytte vi så jag fick testa och jag fick ner henne på tygel , faaatttta att jag dampade av gläääädje!
men nu ska vi ringa niklas och träffa dom andra randomsarna!
HAHAHA KARINS HÅRSPRAY ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER!
HEJDÅ




//////////// louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!