lovshultsryttarna

Ridhuset

Hejsan !
Slänger in ett litet inlägg här mitt i filmen jag kollar på.
Idag var vi som sagt ridhuset. Oro var ganska lugn och samlad innan hindrena kom upp. AnnSofie hjälpte mej med att få ner henne i låg forn och att hon ska vara där hela tiden. Det var super svårt verkligen, för AnnSofie såg det super lätt ut. Men det handlar om träning , träning och ännu mera träning.
Över hindrena gick det bra. Kom mot dem i trav med en volt innan och halt efter. Det gick ungefär som förra gången.
Oro är ändån super duktig♥
(bilderna kommer imorgon)
När vi kom till stallet red jag Tintin en stund. Gick sådär.
Nu måste jag kolla klart på filmen.
Seyoulater
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!