lovshultsryttarna

Snart hemma :D

Heeejj karin här :D Nu har jag tänkt blogg lite här från fjällen. Härär de -10 grader, ca 90 cm snö.. Och jag har åkt sniwboard och blates. Ska nog åka skidor imon innan vi åker hem :) Åh vad jag saknar wille och dom andra i stallet.. men kommer träffa dom på söndag hoppas jag :D Ja jag inte brutigt några ben än. Men har varigt nära några gånger. Idag körde jag in i ett träd xD hahah låg och dog i 1 metera snö. Ja hoppas de har gått bra med wille !?;) Om 9 dagar firar jag och wille 1 år.. åh min älskade wille. ETT HELT ÅR.OMG !!!!!!;D De ska jag fira med tårta i stallet. Får ringa min bakälskandekompis.. LOVISA ;) Ja hade tänkt lägga upp ett kort men de gick inte;/ Lägger upp lite bilder på söndag :) Hejdå //karin<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!