lovshultsryttarna

SOMMAR !

Hejsan !
Kom hem från en kompis för ett tag sen och gjort alla läxorna i en timme. Hade tänkt åka till stallet idag men kände mej så trött och om jag åker upp imorgon kommer jag dit när det är ljusare eftersom jag slutar tidigare från skolan så det är en fördel ! :D
Blir nog att rida lite i snön med Ozo imorgon, beror på vädret och hur padocken är.
Himla snö som ska komma nu . Isen är ändå värst ,när det blir halt och förjävligt... Åh sommar vill jag ha NU !

/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du är inte ensam om att vilja ha sommar! JAG MED;) Sam har plogat paddocken! Nu snöar det en del men jag tror att det ska gå bra att rida i den! Kram Kram

2012-01-24 » 23:32:59 URL: http://vilkethastliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!