lovshultsryttarna

SUPER KUL UTERITT MED TAGGADE HÄSTAR !

Men gud hinner inte ens med våran blogg..
Men nu i alla fall har jag ca10 min på mej att skriva ett inlägg.
Igår va lousie och jag i stallet..
Vi skulle rida ut barbacka. Vi tog en jättebra väg där man kan galopperna mke..
Och Hästarna va skit taggade. Ja vi skrittade fram ganska länge eftersom Wille typ har fått tillbaka som vinterhosta. Han har blivigt lite förkyld, stackarn..
Ja men i alla fall sen när vi skulle vända om så hittade vi en liten stig så vi red in på den, sen kom vi till ngn sandplätt, men när louise gick på där sjönk man ner jätte mke så vi red tillbaka.
På hemvägen va Wille verkligen SUPERTAGGAD, när vi skulle trava började han galoppera osv.. Han typ trippade ibland när vi skrittade och ville trava hela tiden. Ja men sen när de va en liten bit kvar av den vägen ( längre än jag trodde) så galoppade vi där, Och hästarna verkligen rusade, Willes galopp va såå jävla underbar och han verkligen flög fram :D
En stor tummeupp (Y) för den ridturen :D
De måste vi göra om Louise :)
Ja men just nu sitter ja och väntar på Louise. Vi ska till stallet och kanske ta kort och så ska jag rida Tintin :)
Får väll ta Willes grejer om de passar på henne.. Eftersom lousie ska rida Tina :P
Och vi se vad de blir sen :)
Ja ska nog ta och skriva lite om Min 2011 ;)
Ses // KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!