lovshultsryttarna

svar! karin får svara när hon kommer hem hehe ;* / louise


sanna !

va fick er att skapa en blogg tillsammans och hur länge har ni känt varandra


Vi rider i samma stall ock tänkte att de kunda vara roligt att skaffa en blogg tillsammans.
Lovisa och Karin har känt varandra i stort sett hela Lovisas liv.
Louise och Lovisa har gått på samma skola så länge , fast vi inte pratat så mycket !
karin och louise har gått i samma klass i sex år ocn skijdes i från varandra i sjuan som gjorde våran vänskap tajtare! vi har ett gemenskap tsm som är bra!

maja sunesson ;)
Vad är det bästa med hästar?
Och en fråga till Louise,vilken dag ska du rida Karnins underbara Wille??
Kram på er:)

lovisaDom är underbara djur som blir ens bästa vän så fort man lärt känna varandra.

louise: för mig är hästar allt för mig , utan hästar ingenting dom! de bästa med dom är att de är ens bästavän som verkligen litar på en , man kan säga allt till den & jag delar allt med dom!

jag ska försöka på onsdag :) kram på dig sötis!

ann-sofie
En fråga till er alla tre: Hur ser framtiden ut för er med dessa hästar?

lovisa: Pärla har jag ingen framtid för eftersom jag snart kommer växa ur henne.
Men jag rider henne så länge hon tillåter det !
Ozo vet jag inte. Jag vill ju som sagt ut på stora tävlingar med ponny.

louise: min framtid med tina? jooo min framtid är förhoppningsvis köpa tina!
då ska tina och jag satsa stort på dresseryn och ohja jag har fallit för de!
men hoppnig kommer alltid vara roligaste hehe ;)

moa A
Jag älskar frågestund!
Vilket är ert bästa hästminne?
Kramkram :D

lovisa: Det var när jag hoppade 95cm med Ozo och 60cm med lilla Pärla.
Sen har jag också underbara minnen på ridlägret 2011 !

louise: mitt bästa häst minne är när jag hoppade en meter med min kompis sto!
men jag har många flera bra minnen men de är ngt minne jag verkligen är stolt över mig själv , lilla jag ;)
ett minne till , när jag fick tina och galoppera och vårt första hopp då kan jag säga att de är glädje! 

stina
jag har en svart shettis(som Pärlan)
vilka 5 färger skulle ni föredra schabrak (tjej)??

lovisa: Jag tycker det är fint med stark lila eller rosa på svarta ston.

louise: jag är helt inne för rooosa och lila på tina! satsa stort på lila som ni kanske märkt hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!