lovshultsryttarna

Taggad Ozo

Hejsan , just nu sitter vid någon annans dator medans jag väntar på att  duschen ska bli ledig.
Idag red jag, Karin, Maja , Lovisa R , Pärla , Wille och Ozo ut tillsammans. Vi red en väg med bara grus så man kunde gallopera mycket. Men de dåliga med den vägen är att man måste vända tillbaka och rida samma igen eftersom det inte finns någonstans som går runt hela skiten typ ..
Vi galloperade mycket från stallet , Ozo  var jätte lugn och lyssnade. När vi skulle vända tillbaka blev hon för het så jag klarade henne inte. Så Karin och jag bytte. Alltså red jag barbacka på Wille med lilla Maja där bak. Wille var verkligen kul han också. ´
Karin klarade Ozo jätte bra även om hon försökte springa på. Men Karin fick iallafall stann på henne ganska snabbt .
Ikväll ska jag på fest med familjen och två andra familjer, ska bli jätte kul .
Nu hinner jag inte skriva mycket mer, duschen blev precis ledig!

(Hittade en gammal bild på Pärla och mej här på datorn )
Bye / Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!