lovshultsryttarna

Tävlingen avslutad !

Grattis Linnea Lönnbom till vinsten av frågetävlingen !
Du vann en ryktborste från Hööks.
Du får välja mellan färgerna :

Dom rätta svaren :
1. Vad heter jag i efternamn? Larsson
2. Vilket år föddes jag? 1999
3. Hur högt har jag hoppat som högst i mitt liv? 95cm
4. Vilket år började jag rida och hur gammal var jag då? 5 år, 2004
5. Vilken ridklubb är jag medlem i och tidigare har ridit lektioner där? Bätteropp
6. Vilken ras är Pärla? Shetlandsponny
7. Vilket år föddes Ozo? 1995
8. Vilket år föddes Pärla? 2006
9. Vilken är min favoritfärg? Grön
10. Vilken är min naturliga hårfärg och ögonfärg? Blond, blå

Tack till alla som deltog i tävlingen !
/ Lovisa



Kommentarer
Postat av: Linnea Lönnbom

Tack:)Jag vill ha en blå:)

2012-01-15 » 08:35:39
Postat av: Ann-sofie

Hej på er;) En liten, liten rättelse ang. Ozos födelseår.....1996 är Ozogumz född;) vi kanske syns senare.....är själv lite sugen på att rida ut i skogen eller ngt....vad tänker ni gör??? Ha det bra. Kramen

2012-01-15 » 10:25:26 URL: http://vilkethastliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!