lovshultsryttarna

trololoolo!

åkte aldrig upp te stallet idag , varför inte? joel fyllde år och min rygg började bråka på bussvägen hem. inte kul! :(

imon dra jag upp och kanske rider tina beror på vädret om de är dåligt så ska jag tränsa och hoppa upp och plocka och jobba mkt från marken , älskar sådan! :D

sen ska jag försöka gå/trava med wille lite sen får vi se om de är bättre värder i helgen så ska jag nog skritta ut med han lite :)

i helgen ska förhoppningsvis jag till ridhuset och träna tina! nacken och ska nog hoppa lite om de går hehe ;)
är iaf aaaaaaaaaaaaaaaspepp! ;d
hehe , men nu ska jag lilla jag sova lr nä men ändå ;)

godnatt everboooody , ni suger på att komentera!


okej , kanske inte värdens finaste bild men tänkte visa den iaf , de va en lektion i skolan som vi jobbade med hjärta , lugnor och vad de nu va.
ser ni de ljus röd/rosa?
de är lugnor och jag har ALLTID trott lungor var typ skelett trodde de va revben. hehe smart chey här!
BTW SYP INTE BAKOM DATASKÄRMARNA NU PUSS


/ LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUIS

Kommentarer
Postat av: evelina

Jätte fin blogg!:)

har du gjort idag då?:)



Följa varann via bloglovin?

2012-01-24 » 22:37:52 URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!