lovshultsryttarna

Uppspelta hästar

Hejsan , idag tänte Karin och jag rida ut. Vi gjorde de och det började bra. När vi hade skrittat en bit stannade Wille och kollade in i skogen. Karin sa att hon såg något röra sej därinne. Efter ett tag knäcktes en gren inne i skogen och Wille flög iväg i gallop hemmåt, och Pärla hängde efter.
DET VAR EN ÄLG INNE I SKOGEN !  fett leskigt :O
Så vi red hem igen med våra uppspelta hästar och red en stund i den leriga padocken. Pärla var PIGG . Men vi red i ca . 40 minuter sammanlagt. 

Vad tycker ni om den nya designen ?
Jag gillar den :D
Tack till Ebba som har gjort designen ! hennes blogg ---> http://ebbaeliassonn.blogg.se


/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maja

Oj uppspelta hästar.Men skulle vi inte rida ut någon dag på lovet igen?Det är väl Karin som får bestämma efter som det känns som jag drar i henne hela tiden.För jag skulle vilja rida två igen:)Kram på er :)

2012-01-04 » 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!