lovshultsryttarna

Ozo fina häst <3


Här är ett klipp på bland dom första gångerna jag hoppade Ozo.
Hatar  denna filmen. Jag hade ingen kontroll och det gick alldeles för fort... Även så väcker den minnen och visar att vi har utvecklats tillsammans.

Denna videon är som videon innan också från i sommras. Men skillnad det ser man!
Jag hade kontroll och lugnt tempo. Där hade jag ridit henne ett tag och vi förstod varandra bättre.

Från i sommras. Vi hoppade även här i ett lugnt tempo.





Ville bara visa att man kan om man vill. Ozo och jag har mycket kvar men vi är på rätt väg ! <3

/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Liza Bengtsson

Tack så jättemycket du!

2012-01-30 » 21:42:23 URL: http://lizabengtssonphotography.blogg.se/
Postat av: NellieB

Sv. Naaaw va söt å gullig du e. Tack för kommentaren. Kom ihåg. Kan jag så kan du! Kram

2012-01-30 » 22:36:28 URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!